Dobrodošli pri predmetu "Hotelska in receptorska dela"

Hotelska recepcija je center dogajanja in predstavlja prvi stik in zadnji stik gosta s hotelom. Torej bi lahko rekli, da je recepcija center različnih  dogajanj, ki povezujejo hotelske goste z ostalimi oddelki v hotelu, z upravo in ostalimi zunanjimi deležniki (npr. dobavitelji, zunanjimi gosti, ki pridejo npr. samo na kavo). Recepcija je najpomembnejši oddelek v hotelu, v kateri se združujejo posli prodajne, storitvene in finančne funkcije. Locirana je v glavni ali recepcijski avli, ki je ponavadi nekoliko odmaknjena od ostalih družabnih prostorov za goste. Oddelek recepcije sodeluje z vsemi oddelki hotela in sicer: rezervacijsko in prodajno službo, marketingom, tehnično vzdrževalno službo, varnostno službo, gospodinjstvom, oddelkom hrane in pijače, vodjo hotela itd. Predstavlja torej nekakšno glavno komunikacijsko v oblikovanju in nudenju hotelskih storitev za gosta.

Torej brez učinkovitega delovanja recepcije tudi hotel kot gostinski obrat ne more kakovostno obratovati in zadovoljevati pričakovanj gostov zaradi katerih hotel sploh obstaja.

Želim vam veliko novega znanja in izkušenj pri predmetu "Hotelska in receptorska dela."

dr. Sebastjan Repnik