V sredo, 10. marca je potekal že četrti podjetniški zajtrk »Za vas, podjetniki«, ki je bil namenjen trendom v marketingu in komuniciranju.
Podjetniški zajtrk se je odvil na spletni platformi ZOOM in sicer že četrti po vrsti, iz niza šestih brezplačnih podjetniških zajtrkov, v sklopu operacij LAS za mesto in vas. Tokrat smo »gostovali« v Medvodah.
Partnerji v
projektu, GZS Zbornica osrednjeslovenske regije, Društvo AIA - Mladinski center Mengeš in Cene
Štupar – CILJ, smo gostili župana Občine Medvode, Nejca Smoleta.
Poudaril je pomembnost razvoja podjetništva v občini in širši okolici in kot
ključno nalogo občine, da gospodarstvu pomaga na poti k rasti. Tako vsako leto
vzpodbujajo naložbe v gospodarstvo, med drugim tudi v socialno podjetništvo in
organizirajo tradicionalno letno srečanje s podjetniki. Izpostavil je tudi, da
so Medvode postale zaželena občina za priseljevanje. Zadali pa so si
cilj, da naj kvaliteta prednjači pred kvantiteto,
zato želijo do leta 2030 postati najbolj prijetna občina za življenje oziroma
»zelena vrata« prestolnice, ki združuje tako mestni kakor podeželski
utrip.
Poleg župana smo gostili g. Jureta Jezerška, poslovnega direktorja Jezeršek gostinstva, g. Jako Vukoviča, direktorja agencije Forward, g. Črta Podlogarja, vodjo e-commerce marketinga pri Sensilab-u in ga. Aleksandro Janežič, vodjo marketinga in PR pri Cene Štupar – CILJ ter direktorico prodaje in marketinga KORAK – Centri za razvoj kadrov.
Gostje so delili svoje izkušnje s področja svojih podjetniških poti, področja marketinga, komuniciranja in prodaje.
G. Črt Podlogar je izpostavil, da naj bodo podjetniki v prihodnosti pozorni na 2 trenda. Najprej si moramo razjasniti, da ne smemo pričakovati, da bodo koronski trendi rasti prodaje rasli tako skokovito, kot je bilo to v zadnjem letu, saj pričakuje, da se bomo ljudje ob sprostitvi ukrepov z veseljem vrnili v »offline« življenje in hkrati tudi v klasično nakupovanje. Na to naj bodo podjetniki pozorni, da bodo ustrezno pripravljeni. Drug nasvet pa se navezuje na grajenje lastne baze kupcev. Če smo še nekaj let nazaj govorili, da je e-mail marketing mrtev, Črt Podlogar zagovarja komunikacijo preko e-mail marketinga, s poudarkom na dobri vsebini, saj postajajo platforme zelo zahtevne, algoritmi se nenehno spreminjajo in v kolikor imamo zvesto publiko, je to najbolj optimalen kanal za komunikacijo.
G. Jaka Vukovič je izpostavil, da je pri marketingu in na
splošno v podjetništvu ključno, da obvladujemo
pričakovanja, tako pri sebi, kakor
pri naših ciljnih skupinah. Ko si zastavimo cilje, preverimo tudi
pričakovanja na drugi strani. Hkrati pa je cilje nujno tudi preverjati in korigirati našo pot
skladno s tem.
Ga. Aleksandra Janežič je poudarila da je ključno vzpostavljanje zaupanja z našimi strankami in poslovnimi partnerji. Strankam je potrebno pokazati, kdo stoji za blagovno znamko, pomembno pa je tudi, da na začetku razmislimo, kje se nahajajo naši kupci, ko se lotimo prisotnosti na socialnih omrežjih. Ne ustrašimo se testiranja različnih omrežij, saj je to nujno, da vidimo ali smo dejansko na pravem omrežju, kjer so tudi naši ciljni kupci in je naša interakcija uspešna.
G. Jure Jezeršek pa je poudaril, da imamo srečo, kljub koroni, da ljudje slabe stvari hitro pozabljamo in verjame, da se bo stanje vrnilo v »novo« normalo, kjer se bomo z veseljem družili tudi v prihodnje, ko se bo stanje umirilo. Ključno je, da podjetniki poznajo svoje osnovno poslovanje t.i. »core business« ter hodijo po svetu odprtih oči in spremljajo novosti in prakse v drugih dejavnostih ter razmišljajo o tem, kako novosti implementirati v svoje poslovanje na vseh področjih.
Skupno pa so se strinjali, da je pri uspešnem marketingu potrebno biti agilen, poznati svoj potencialni trg, ciljne skupine ter tudi ustrezno testirati platforme in posledično graditi svojo prisotnost v digitalnem okolju.
Pridružite se nam še na zadnjih dveh brezplačnih zajtrkih:
· Finančni prijemi za vsakogar – 17.3.2021
· Vzvodi poslovnega okolja za vaš uspeh – 24.3.2021
Poleg tega lahko že predhodno označite svoj interes za brezplačno Podjetniško akademijo in Podjetniški inkubator, v okviru katerih boste lahko skupaj s strani izkušenih podjetnikov in mentorjev, ki se dnevno srečujejo s podjetniškimi izzivi, nadgradili svoje podjetniško znanje in poslovanje.
Obvezna predhodna prijava na zajtrke: http://bit.ly/3rFKCdo
Več o projektu: https://www.cene-stupar.si/sl/projekti/za-vas-podjetniki
Naložbo sofinancira Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja v okviru LAS Za mesto in vas. Za več informacij obiščite spletni mesti Strukturnih skladov: www.eu-skladi.si ter spletno stran LAS Za mesto in vas: www.las-mestoinvas.si
Pripravila: Sanda Jerman, Cene Štupar – CILJ